Váš specialista na aktivní dovolenou

Info k akcím

 

10 nejčastějších otázek a odpovědí

Přehled i s přislušnými odkazy na aktuální situaci jsme pro Vás připravili na speciální stránce.

Ano, samozřejmě můžete.

  • Máme účty u 5 českých bank (KB, ČSOB, Moneta, Raifka, Česká Spořitelna). Čísla účtů a variabilní symbol od nás obdržíte spolu s potvrzením objednávky a informacemi k platbě.
  • Pokud byste upřednostnili platbu v Eur, máme i několik € účtů. Dejte vědět, domluvíme se.

Ano, samozřejmě můžete a to v závislosti na tom, jakou formou váš zaměstnavatel benefity poskytuje:

  • buď vystavíme fakturu pro vašeho zaměstnavatele, budeme k tomu od vás potřebovat fakturační adresu, IČO, DIČ, text ve faktuře (pokud zaměstnavatel vyžaduje specifický text) a částku k fakturaci (část ceny nebo celou cenu).
  • nebo můžeme na akceptovat některé zaměstnanecké benefity, s nimiž máme smlouvu: Benefit Plus, Sodexo, Edenred, Up. Požadavek na využití benefitů je nutné nahlásit hned se zadáním poptávky.
  • Na základě vaší poptávky Vám od nás e-mailem obdržíte nabídku.
  • Akceptujete-li ji, pošleme Vám potvrzení rezervace a dispozice k platbě.
  • Pro potvrzení rezervace žádáme zálohu 50%, doplatek do plné ceny je splatný měsíc před začátkem akce.
  • Dokumenty k odbavení Vám zašleme e-mailem nejpozději 1 týden před odjezdem.
    • V případě organizovaného zájezdu můžete očekávat podrobné informace k zájezdu.
    • Při individuálních pobytech posíláme ubytovací poukaz (voucher), podrobné informace k cestě a k dané oblasti, mapku s polohou ubytování, evtl. doklady k pojištění a dalším službám, které jste si objednali.

V urgentních případech můžete nahlásit storno i ústně, ale i tak vždy následně pošlete storno i písemně, stačí emailem.

Je to proto, že se výše stornopoplatku počítá ode dne doručení písemného oznámení vašeho storna.

Naše stornopodmínky najdete v našich Všeobecných smluvních podmínkách, odstavec VII.

Ano, rádi Vám sjednáme pojištění za velice výhodných podmínek u pojišťovny UNIQA.

Doporučujeme sjednat si kompletní cestovní pojištění (úraz, cestovní výlohy, asistence, odpovědnost, storno)

  • U zájezdů je již toto pojištění většinou v ceně
  • U pobytů je pojištění volitelná služba za příplatek.

Pro plnění pojišťovny je nutno důvod storna doložit lékařskou zprávou.

Pojišťovna refunguje vyměřený stornopoplatek snížený o spoluúčast 20%.

Nepřesností oproti sjednaným službám je nutné oznámit ihned (průvodci, není-li to možné, pak telefonicky či SMS do kanceláře SMARTtravel), abychom mohli situaci ihned řešit a sjednat  co nejdříve nápravu.

Pokud byste oznámili reklamaci až po ukončení akce, nemáme již možnost sjednat nápravu a v souladu se zákonem bychom vám nemohli uznat nárok na finanční odškodnění.

Naše ceníkové tabulky nejsou on-line propojeny s volnými kapacitami, které se mění prakticky každým okamžikem.

Jsme však pohotoví, stačí poslat dotaz přes z poptávkového formuláře vybraného produktu, emailem či ústně, rádi Vám aktuální situaci sdělíme.

V našem katalogu najdete produkty s aktuální cenou a produkty s orientační cenou. Označení ceny je vždy uvedeno v záhlaví ceníkové tabulky. 

  • Aktuální ceny jsou opravdu aktuálně platné, ale v průběhu sezony se mohou z různých důvodů měnit směrem nahoru i dolů. Závaznou se cena stává při provedení a potvrzení objednávky.
  • Orientační ceny uvádíme u některých produktů proto, abyste si mohli utvořit rámcovou představu. Bývá to např. u rakouských středisek, kde je bezpočet možností ubytování, každé z nich má odlišné podmínky a nebývá dost možné ani účelné vše katalogizovat. Na základě vašeho požadavku vám zašleme nabídku s aktuální cenou.

Nedaří se vám v našem katalogu najít to, co hledáte?  Nechcete s hledáním ztrácet čas? Potřebujete s výběrem nějak pomoci?

Beze všeho nám zavolejte, napište email anebo využijte odkaz Dovolená na míru, kde do připraveného formuláře prosím uveďte co nejvíce informací a priorit, které ke svým požadavkům máte. Čím více informací od vás dostaneme, tím lépe se můžeme trefit do vašich představ. Nabídku, většinou v několika nejzajímavějších variantách, vám radi připravíme. Následně je samozřejmě můžeme dle vaši představ ještě doladit. Jsme tu pro vás 🙂

Naše podmínky pro zakázky na míru jsou následující:

  • Na základě Vašich požadavků (termín, cenová představa, typ ubytování, středisko, počet osob, vzdálenost od lanovek atd) prověříme aktuální situaci volných míst a najdeme pro Vás tu nejlepší možnou nabídku i s případnými variantami.
  • Nejsme žádný neosobní e-shop fungující na bázi "máme - nemáme". Vyhledání a vyhodnocení dostupných možností pro Vás provádíme osobně, přičemž využíváme své mnohaleté zkušenosti a kontakty.
  • Většinou tento proces zabere 1 až 2 dny, ale trocha trpělivosti se Vám vyplatí, protože od nás získáte nabídku podle svých představ.
  • První nabídkový set od nás dostanete zdarma 😊
  • Pokud byste si nabídku přáli upravit či změnit, rádi Vám vyhovíme s tím, že za tuto práci si od Vás vezmeme poplatek 500 Kč. Povede-li tato nabídka k objednávce, poplatek Vám nepropadne, ale započte se jako záloha k objednané službě.
  • Po odsouhlasení nabídky Vás požádáme o úhradu stanovené ceny, čímž dojde k potvrzení rezervace (záloha 50% hned, doplatek měsíc před odjezdem).
  • Zhruba týden před odjezdem zašleme dokumenty k Vašemu pobytu - informace k cestě, k navštívené oblasti a voucher s přesnou adresou a kontaktem na ubytovatele, který se na Vás bude těšit.
  • Naše motto:
    • existuje-li v daném termínu ubytování dle Vašich představ, najdeme jej pro Vás
    • není-li takové dostupné, vynasnažíme se najít Vám tu nejlepší alternativu

Nenašli jste potřebné informace?

Telefon/fax 474 650 882
 
Jsme k dispozici

Pondělí až pátek 10:00 - 17:00 hod. telefonem či e-mailem.
Pro osobní návštěvu jen po předchozí domluvě.